Dagis!

I måndags tillbringade jag min första dag på dagis, pappa har börjat skola in mig denna veckan. Nästa vecka kvar sedan skall jag tydligen hålla till där på dagarna när mamma och pappa jobbar.
Enligt mamma och pappa så går inskolningen si så där... Ingen höjdare, jag blir ledsen och vill mest vara med mamma eller pappa. Blir till och med ledsen när vi är ute, jag som älskar att vara ute. Men jag förstår nog att det när något lurt på gång...
I dag fick i alla fall fröken en kram när jag skulle gå hem, så det är inte fröken det är fel på.

Peppar, peppar en vecka kvar...

Min fröken Anna-Lena, på bilden skymtar även min kompis Stella som också skolas in samtidigt.



De har i alla fall roliga saker som jag kan leka med när jag inte är ledsen...



Jag visar polarna Tilda och Nova bästa rymningsvägen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0