Morbror har ringt igen...

Nu är det 43:e gången Morbror ringer för att be om bilder på bloggen, så nu kommer en snabb uppdatering...
Det är roligt att det har kommit snö så man kan åka snowracer...
Första Advent skall man baka bullar. Jag brukar vara duktig på att baka men det måste blivit något fel med degen för det var alldeles gul...
Alla i min stad har druckit bajsvatten och är nu mer eller mindre magsjuka. Nu håller jag på att hitta formen igen men jag passade på att köra med Pappa lite först; Ligga framför TV:n vid elementet och kolla på tecknat medan Pappa springer och hämtar små smörgåsar är livet på en pinne!

Kommentarer
Postat av: morbror

Bra jobbat facko... 3 nya bilder varje dag =)

2010-12-02 @ 18:37:56
Postat av: Susanna

GUD VAD JAG HAR LÄNGTAT;)!!!!

Jag är in o tittar minst en gång i veckan....

Tack morbror Marcus att du har tjatat;).

Hoppas att allt är bra med er nu, trots magsjukan:(.



Bamsekram på er!!!

(Gud vad Ella har vuxit)



2010-12-03 @ 20:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0