Mår inte så bra...

Jag har blivit sjuk! Tror mig har fått någon form av magsjuka... Spyr, har diarrèr och 40 graders feber. Huvva! Jag känner mig riktigt risig. Igår fick jag besöka sjukhuset med mamma och pappa.
Jag vägrade dricka och äta så ma och pa fick ge vätskeersättning med en spruta, dag som natt.
Idag har jag dock druckit några ml på flaskan. Hoppas det går mot bättre tider nu...=)



Helst myser jag i mammas och pappas famn. I går somnade jag i pappas famn med dessa pennor!  i handen. De fick följa med till sängs!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hua... inte kul med magsjuka. Stackars liten, dom torkar ju ut så snabbt också när de är små :-) Hoppas Ella mår bättre snart.



Kram Sandra o Molly

2009-03-05 @ 15:14:10
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se
Postat av: Sofia

Men lilla vännen.. hoppas du mår bättre snart! kramar i massor

2009-03-05 @ 17:32:01
URL: http://soffansivojag.blogspot.com
Postat av: Carina

Uff lilla tösen, skickar en massa kryapåsig kramar från Mira och mig...

2009-03-06 @ 15:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0