Semester

Just nu är jag i Gopshus med mormor, morfar, kusin Aron och gammelfarfar Kalle. Mamma och pappa har fått en liten "egensemester". Tre dagar tillbringade de i Trosa, jättemysiga Trosa!!! I lördagskväll besökte de Eva, Marcus och lille Matheo som har sommarhus där. (Tack för god middag och trevligt sällskap, hoppas vi ses snart igen!) Nu är mamma och pappa tillbaka i Sthlm, på tisdag kommer de och hämtar mig då beger vi oss till Östersund på en liten semestertripp. Tror de saknar mig!!!!!=)

Eva, Marcus och pappsen



Kommentarer
Postat av: Anna

Då hoppas jag ni kommer in och säger hej =)

2009-07-06 @ 07:46:51
URL: http://annishanule.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaaa vi saknar er. Hoppas vi kan ses. KRAM

2009-07-07 @ 19:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0