Nytt år!

Det nya året firade vi hos familjen Larsson



Kommentarer
Postat av: Sandra

Guuud vilken söt svampklänning... vart har du hittat den?



Hur mår ni?



Kram Sandra

2009-01-19 @ 15:07:03
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se
Postat av: Jessika & Lova

Hejsan!

Hoppas Ni trivs bra i storstaden. Här uppe i Östersund rullar allt på som vanligt, mannen ser man bara mindre och mindre av (tror snart sjukhuset äter upp honom) själv förösker jag komma ut och njuta av det underbara vintervädret. Ledsen att det tagit lite tid innan jag hörde av mig men jag har inte hittat adressen innan (jag hade lagt den på ett väldigt bra ställe eftersom jag inte ville tappa bort den). Vi håller också på och bloggar för fullt just nu om du skickar din mailadress så kan jag bjuda in dig (sidan är låst). Hör gärna av dig när ni kommer uppåt. Vilket härligt leende eran lilla har när tänderna tittar fram så sött. Hälsningar från Jessika & Lova

2009-01-23 @ 15:36:34
Postat av: Caroline

Hej Jessika och Lova!

Vad skoj att höra från er =) Allt är bara bra med oss här i stora staden. Om Du mejlar Din adress så kan jag skriva lite mer... Roligt mer Er blogg, ser jag fram emot! [email protected] är min mejladress.

Sköt om Er. Kramar Caroline och Ella

2009-01-23 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0