Utmaning

Blev utmanad av Malin att lägga ut bild 6 från mapp 6. Chansen var ganska stor att det skulle bli en bild av Ella, men icke sa Nicke. Det blev mormor och Ivar som spelade guitar hero hos Larssons.
Undrar om mormor sjunger med eller om hon bara är koncentrerad... Utmanar nu Molly-mus, fröken Elsa och Glitter Anna att göra detsamma!

Förresten så tillbringade jag förra veckan i Dalarna. Pappa och jag var hos mormor och morfar tors-sön medans mamma var i Visby och hälsade på Pegah och Hans. Första gången jag var utan mamma så länge men det gick galant!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej! Hur har ni det där nere?? Hur går det för lilltjejen? Kram kram

2009-02-10 @ 10:37:16
URL: http://annishanule.blogg.se/
Postat av: Anna

ja fy det går himla fort faktiskt! Men kul att det går framåt med lilltjejen.. Eva var in på jobbet idag, och jag vart lite tårögd när hon berättade vad som hade hänt... Kram

2009-02-11 @ 21:31:28
URL: http://annishanule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0