Ella 16 månader

Vad pysslar jag med nu för tiden?
 
Jag älskar att klättra, allt som man klättra på skall jag upp på. Favorit just nu är grannpojkarnas cyklar, tror inte de är lika förtjusta. Ma och Pa blir lite trötta ibland=) Men jag är ganska försiktig av mig, det är inte så ofta jag ramlar. Tack och lov!

Bollar i alla färger och former, så fort jag ser en boll så kutar jag genast dit. Har lärt mig säga boll, mycket viktigt ord som jag kommer att ha mycket nytta av=)

Handväskor!! Tjo ho=) Måste jag ärvt av mor min. Spelar ingen roll hur stor den är jag tar den på armen och drar den med mig. Häromdagen när jag och mamma var i Globen skulle jag promt bära på hennes väska, också hålla i den när vi cyklade hem...

Öppna burklock och skruvlock, helst solkräm så det blir lite extra kletigt.

Dricka vatten ur glas, hur kul som helst!

Gunga och bada är alltid skoj.

Älskar välling! Har haft några veckor nu som jag har ätit jättedåligt... men trots det så har jag varit glad och nöjd...

Somnar ca 19.30 och sover till ca 07.00. (Under semestern vaknade jag runt 08.00, det tackar mamms och papps för!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är verkligen värdlens sötaste unge =)

2009-08-12 @ 19:43:11
URL: http://annishanule.blogg.se/
Postat av: Ella

Tack för det söta Anna!

2009-08-12 @ 21:10:03
Postat av: Anna

Hej vännen! Tack tack det känns riktigt kul att komma tillbaka. Känns bra att det blir du och jag i slutendan =) Saknar dig!

2009-08-27 @ 21:45:01
URL: http://annishanule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0