Vad har hänt sen sist?!

Vi har varit lite dåliga och uppdatera på sistone, sorry! Här kommer en liten blandning=)

Mammas kompis Pegah var här och hälsade på en helg, jätteskoj! Jag gillade henne skarpt. Fick en jättefin jacka som jag har invigt. TACK snälla söta Pegah!

Ma och Pa hade Sushikväll med Daniel och Hanna, hann vara uppe och träffa de en stund sedan var det dax för sängen. Ang kortet från sushikvällen så undrar jag verkligen hur en sushikväll går till, måste se till att vara vaken nästa gång!

Har spenderat en helg hos mormor och morfar i Borlänge då ma, pa, morbror och morbrors fru drog til Sunne till Selma Lagerlöfs spa. En riktig spahelg, eller?!
Mamma och jag tog tåget till Borlänge, min första tågresa som klarade galant. Ville dock inte somna på tåget, det var ju som lite spännade med allt som hände.

Veckan efter Sunne tillbringade jag och Ma i Borlänge för att sedan åka norrut påskhelgen. Pappa blev tvungen att arbeta så jag följde med mormor, morfar och morbror med familj till Edsåsdalen. Tyvärr så var både jag och mamma sjuka hela veckan i Borlänge, vi hade feber i 6 dagar och var riktigt hängiga. Tur att vi fick hjälp av mormor och morfar och så kom pappa upp och hjälpte oss någon dag.
Första dagen i Edsåsdalen åkte jag på min första skotertur upp på  renfjället, jag verkligen njöt! Men det är tur att Peltor finns=)
Resten av veckan spenderade jag och ma mest nere i byn, då det visade sig att mamma fått bihålsinflammation. Men vi hade det mysigt ändå!

Sedan mellanlandade vi i Borlänge några dagar för att bli upphämtade av pappa i slutet av veckan. Tyvärr blev jag krasslig igen!! Fick feber än en gång... första dagen idag som jag är feberfri. Nu hoppas vi på bättre tider!! Kom tillbaks till Sthlm igår, vilket mysväder. Ingen mer overall...

Mamma har besökt familjen Zetterqvist och deras nya familjemedlem Vilgot, Viggo... eller vad det nu blir=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0