Midsommar i Dalarna

Här träffar jag Farmor och Farfar. Lillkusin Aron spelar spel i gräset...



Storkusin Ivar älskar att cykla. Helst på sin pappas gamla cykel. Farbror Daniel med söta flickvännen Hanna.



                                           Midsommar i Dalarna!!



Min Högarnakompis Ante och Morbror Markus. Farmor och jag!



Mamma i svarvitt och min favorithund Doris. Hon är supersnäll, tål det mesta... Doris alltså:)



Mina kusiners mamma band fina kranser åt oss. Min söta Mormor. Jag har på mig mina söta tofflor som låter när jag rör på fossingarna. Farbror Daniel och jag!



Jag hann besöka Ornässtugan för första gången. Blir säkert fler besök...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det ser ut som ni hade en trevlig midsommar! Hoppas att allt är bra med er. Kram Hanna och Mira

2008-06-28 @ 09:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0