I skåne hos Farmor och Farfar

Nu har vi fortsatt till Skåne för att hälsa på i Farmor och Farfars andra hus. Vi har tur med vädret men det gäller att hålla i hatten för det blåser en hel del! Spana in min nya skallra (får 5 Ellapoäng av 5 möjliga), mitt senaste badkar och nya T-shirt som jag fått av Farmor.



Jag tycker om att gå runt med Farmor och Farfar och kolla på saker men det verkar som de har köpt alldeles för stora möbler.



Ingen sommar utan marknad och idag har vi besökt Sveriges största marknad i Hörby. Allt folk, prylar och väsen tog knäcken på mig och jag slocknade i vagnen.



Nyäten, nybytt och i Mammas famn är livet fin-fint.


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken härlig semester i sommarsverige ni verkar ha, man blir glad av att titta på alla fina bilder! Ska också vara ledig två veckor nu och det känns jätteskönt. Vi blir nog mest hemikring så om ni kommer hem snart hör gärna av er så kanske vi kan ses nåt!

Kram Helena

2008-07-04 @ 09:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0