Ella stor flicka

Nu fyller jag snart 5 månader och jag tänkte berätta vad som hänt den senaste tiden:
  • Skrattade högt för första gången gjorde jag när min kusin Aron hoppade studsmatta.
  • Har provat smakportion. Den första med potatis och palsternacka vilket gick över förväntan. Jag spillde inget och svalde rätt hela tiden. Mamma och Pappa var förvånade men stolta.
  • Tagit mig framåt på golvet ca en meter. Själv kallar jag det att krypa men håller med om att det finns utrymme till förbättring. Tilläggas skall att det var mot en påse med lösgodis...
  • Påbörjat min första förkylning vilket inte alls är roligt. Jag har feber och snoret bara rinner men jag håller humöret uppe i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Det var på tiden att det kom ett inlägg, och så kom det flera stycken. GRATTIS! Giftermål snart då, eller!? Ni verkar ha haft en alldeles underbar sommar. Visst är det roligt när de kan börja äta lite annan mat!? Lite baciller ska man ha. Såg att Ni ska hyra ut lägenheten. Vart ska ni ta vägen? Fortsatt trevlig sommar. Kram Hanna

2008-08-12 @ 05:11:34
Postat av: Malin

Haha....jag får väl instämma..det var på tiden, med lite nya bilder

Hoppas ni har det bra..kramar i massor från hela familjen Z

2008-08-12 @ 12:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0